نامه انجمن دیاران به نمایندگان مجلس شورای اسلامی

نامه انجمن دیاران به نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رابطه با تصویب قانون اصلاح قانون تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان غیرایرانی:

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی


سلام و عرض ادب


آنچه ابتدای هفته جاری در مجلس شورای اسلامی در حمایت از لایحه اعطای تابعیت به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی و مردان غیر ایرانی رقم خورد طلیعه امید بخشی از همکاری و همگرایی جامعه مدنی و نمایندگان ملت در راستای احیای حقوق شهروندی تک تک ایرانیان بود.

در این مسیر بزرگوارانی از نمایندگان منتسب به هر دو جناح سیاسی از ابتدای مطرح شدن این لایحه با پایمردی و تلاش شبانه روزیشان ما را در پیمودن این مسیر دلگرم ساختند. آنان با توجه ویژه به گزارش های کارشناسی و اندیشیدن صرف به منافع ملی ورای منافع جناحی صحنه هایی از تعهد به مردم ایران و حقوقشان را خلق کردند که در آینده به عنوان نقطه درخشانی در کارنامه مجلس دهم خواهد درخشید. امید داریم این مختصر بتواند در ثبت کردن نام این بزرگواران که برجسته ترین نقش را در هموار کردن تصویب این لایحه در مجلس شورای اسلامی داشتند در اذهان ملت ایران نقش موثری داشته باشد.
آقایان و خانم هاابوالفضل ابوترابی، رضا شیران، سکینه الماسی، فریده اولاد قباد، معصومه آقاپور، نصرالله پژمانفر، حسینعلی حاجی دلیگانی، محمد دهقانی نقندر، جلیل رحیمی جهان آبادی، طیبه سیاوشی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، ناهید تاج الدین، یحیی کمالی پور و پروانه مافی
انجمن دیاران مفتخر به همراهی شما در یک سال گذشته در به ثمر رساندن لایحه اعطای تابعیت به فرزندان با مادرایرانی بوده است و امید دارد در آینده نیز با اتکا به اعتماد حاصل از این هم نشینی یک ساله شما و حسن نظر و همکاری شما بزرگواران گام های موثری در راستای ماموریت خویش که همان بهبود زیست مهاجران در ایران اسلامی است بردارد.
انجمن دیاران

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *